NASA sezonul 3

10
0
Sezoane
Orele de difuzare
Nu a fost programată difuzarea

episoade sezonul 3

• Episodul 1

s03e01

Înregistrări pierdute arată că astronauții misiunii Apollo au auzit pe Lună transmisiuni inexplicabile. Un obiect ciudat de pe orbita Pământului urmărește nave spațiale rusești.

• Episodul 2

s03e02

Astronauții misiunii Apollo 12 au adus pe Pământ entități vii de pe Lună. Urmărind un asteroid care vine spre Pământ, cercetătorii de la NASA fac o descoperire șocantă.

• Episodul 3

s03e03

Într-o fotografie făcută de Apollo 17 pare să apară un avanpost militar al SUA pe Lună. Există viață în oceanele de pe sateliții lui Jupiter? Neil Armstrong e într-un pericol real.

• Episodul 4

s03e04

După ce un modul lunar al Chinei se defectează, un cercetător de la NASA indică un material misterios, care se pare că ar fi sabotat misiunile Apollo, cu decenii în urmă.

• Episodul 5

s03e05

Documente recent descoperite dezvăluie Planul B secret al NASA, de aplicat dacă prima aselenizare ar fi eșuat. Misiunea Cassini a NASA soluționează un mister vechi de 300 de ani.

• Episodul 6

s03e06

Trei cosmonauți mor în condiții misterioase când reintră în atmosfera Pământului. Un modul NASA descoperă indicii care contribuie la rezolvarea unui caz de crimă.

• Episodul 7

s03e07

Doi astronauți rămași în spațiu, în vid, se confruntă cu o moarte lentă. Primele imagini înregistrate de aproape cu Pluto dezvăluie un peisaj extraterestru, străin pentru noi.

• Episodul 8

s03e08

Astronauții sunt evacuați când un obiect misterios e reperat îndreptându-se spre Stația Spațială Internațională. Un agent secret sub acoperire pleacă să recupereze roci selenare.

• Episodul 9

s03e09

Nenumărate obiecte zburătoare misterioase au fost filmate de NASA. În diverse interviuri, astronauţi şi cercetători explorează ideea că poate viaţa nu există numai pe Pământ.

• Episodul 10

s03e10

• Episodul 11

s03e11

• Episodul 12

s03e12

Camerele NASA au filmat nenumărate obiecte zburătoare misterioase. În interviuri, astronauţi şi cercetători discută ideea că ar putea exista viaţă şi dincolo de planeta Pământ.

• Episodul 13

s03e13

• Episodul 14

s03e14

• Episodul 16

s03e16

O navetă spaţială NASA s-a defectat pe orbită. Va reuşi astronautul solitar de la bord să se întoarcă pe Pământ? Explorăm noi dovezi în cazul morţii misterioase a lui Iuri Gagarin.

Sezoane