Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un nou mecanic talentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 2
s14e02
Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un nou mecanic talentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 3
s14e03
Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un nou mecanic talentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 4
s14e04
Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un nou mecanic talentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 5
s14e05
Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un nou mecanic talentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 6
s14e06
Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un nou mecanic talentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 7
s14e07
Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un nou mecanic talentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 8
s14e08
Mike Brewer şi Ant Anstead scot la licitaţie un Austin-Healey 3000 MkIII din 1965, foarte atrăgător. E suficient să-i refacă impecabil interiorul ca să câştige bani frumoşi cu el?
Episodul 9
s14e09
Mike Brewer, dealer de maşini, şi Ant Anstead, un mecanic multitalentat, îşi propun să găsească şi să refacă modele auto celebre, pe care le vând în profit în atelierul lor din LA.
Episodul 10
s14e10
Mike şi Ant intră pe piaţa pentru maşini SUV americane celebre, cu un Jeep Grand Wagoneer din 1988. Dar maşina are amortizoarele slăbite, iar sistemul 4x4 e defect.
Episodul 11
s14e11
Mike şi Ant se ocupă de un Alfa Romeo Spider Quadrifoglio din 1987, o decapotabilă cu o capotă rară, dură. Are nevoie de reparaţii majore, inclusiv de un nou arbore de transmisie.
Episodul 12
s14e12
Mike se ocupă de un Porsche 924, prima maşină cu care a apărut în această serie. Va putea obţine un profit dacă îi repară doar scurgerile de ulei şi interiorul uzat?
Episodul 13
s14e13
Mike şi Ant se aruncă pe piaţa maşinilor sport europene, cu un Opel GT din 1969. Are caroseria lovită recent, motorul dă rateuri, frânele sunt şubrede şi farurile nu merg bine.
Episodul 14
s14e14
Mike găseşte o Lancia Fulvia din 1972 rară, făcută pentru curse. El şi Ant trebuie să-i repare osiile proaste, sistemul de încălzire defect, bordul crăpat şi carburatorul înfundat.
Episodul 15
s14e15
Mike şi Ant aduc în secolul 21 un Datsun 510 rar din 1972, cu două uşi. Motorul e în stare bună, dar maşina e vopsită prost, iar cutia de viteze şi caroseria lasă mult de dorit.
Episodul 16
s14e16
Mike găseşte unul dintre cele doar 1000 de MC40-uri produse în cinstea împlinirii a 40 de ani de când simbolul britanic a câştigat raliul de la Monte Carlo. Îl va putea reface Ant?
Episodul 17
s14e17
Mike găseşte un SUV vechi, un International Harvester Scout 800A din 1970. Ca să-l repare, Ant trebuie să refacă o cutie de transfer care nu e etanşă şi să înlocuiască interiorul.
Episodul 18
s14e18
Mike şi Ant răspund la întrebări ale fanilor din toată lumea şi, pe parcurs, dezvăluie mecanismele interioare ale seriei şi trec în revistă ultimele opt maşini la care au lucrat.