NASA sezonul 2

10
0
Sezoane
Orele de difuzare
Nu a fost programată difuzarea

episoade sezonul 2

• Episodul 1

s02e01

Un OZN se prăbușește în Pennsylvania. Era oare un satelit sovietic sau ceva mult.5.periculos? NASA descoperă imposibilul pe Mercur: apă înghețată.

• Episodul 2

s02e02

Imagini cu Mercur dezvăluie formațiuni masive, de forma unui păianjen, pe suprafața planetei. Sunt oare niște formațiuni geologice bizare sau ceva cu o semnificație de rău augur?

• Episodul 3

s02e03

Programul revine cu noi întâlniri misterioase, descoperiri neobișnuite și imagini ciudate, prezentate de cele.5.sclipitoare minți de la NASA.

• Episodul 4

s02e04

Ce sunt urmele misterioase de pe Lună, de lângă zonele unde a aselenizat Apollo? Oare un obiect spațial misterios a avut un efect dezastruos asupra echipajului navetei spațiale?

• Episodul 5

s02e05

Există ceva în spațiu care atacă mintea astronauților. Ce anume? Ar trebui oare ca NASA să-și facă griji din cauza apariției bruște a așa-numiților "licurici spațiali"?

• Episodul 6

s02e06

Un astronaut ieșit în spațiu începe să se înece. Cum s-a produs acest incident alarmant? În plus, oare NASA a descoperit un asteroid care a fost transformat în navă spațială?

• Episodul 7

s02e07

Oare NASA este, de fapt, răspunzătoare pentru o explozie nucleară produsă pe Jupiter? E posibil ca noi dovezi să dezvăluie în sfârșit adevărul despre misteriosul chip de pe Marte?

• Episodul 8

s02e08

Nenumărate obiecte misterioase au fost surprinse de camerele de filmat ale NASA. Pot fi explicate științific aceste fenomene sau sunt primele dovezi că există viață extraterestră?

Sezoane